dijous, 19 d’agost del 2010

A mode introductori

Ja feia temps que em rondava pel cap obrir un blog. Però sempre m'ho ha impedit una certa por a quedar malament, a no tenir un estil acurat, a no saber expressar les coses tan bé com se suposa que ho hauria de fer un filòleg (la formació de filòleg en certa manera m'ha allunyat del fet d'escriure, per aquella por a l'examen exhaustiu del text) i per què no dir-ho la por a passar inadvertit. Per tant una por a ser llegit però també a no ser-ho.


Han estat moltes les voltes que m'he vist temptat a posar-ne en marxa un, sí, i després de l'avorriment d'un estiu sencer al poble i nits en vetlla sense poder dormir he creat i oblidat dintre dels meus pensaments un munt de posts que haguessen pogut anar confeccionant un blog bastant tupit.... i em sap greu oblidar totes aquestes reflexions que sembla que se t'escapen del cap a mesura que les vas parint. Així que ja era hora.


I avui un dia mig plujós de finals d'agost al caliu del monitor del meu netbook, obric aquest lloc, on espere de manera regular (si la gossera m'ho permet) abocar paraules sobre qualsevol tema que m'interesse, vivències personals, literatura, cinema, música, política.... supose que a poc a poc aniré definint la línia, canviaré el disseny, afegiré enllaços, gadgets... fins trobar-m'hi còmode. Esperem no ser massa ambiciosos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada