dilluns, 23 d’agost del 2010

Sílvia Pérez Cruz

Sílvia Pérez Cruz és una d'aquestes petites joies que de vegades et regala la música. La vaig descobrir al Jardí dels cinc arbres, obra en la qual interpretava algunes cançons i em va encisar. De seguida em vaig interessar per la seva carrera, per la diversitat de projectes en els quals participa, bé siga amb las Migas, tot i que el flamenco no és el meu fort, amb Immigrasons o Llama. Uns mesos més tard em va tornar a sorprendre musicant Covava l'ou de la morta blanca de Maria Mercè Marçal amb la qual s'estrenava com a compositora i ha guanyat el premi Miquel Martí i Pol.
Anit després de sopar em vaig deixar caure al sofà decidit a fer zapping i passar l'estona amb qualsevol cosa que m'oferís la televisió. Al 33 feien el festival d'havaneres de Calella Palafrugell, i la Sílvia hi actuava. Vaig passar una bona estona abans d'anar a dormir.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada